fredag 4 juli 2014

Resultatet

I måndags kom det, resultatet som kändes som att vi fick vänta på i hundra år. Examensarbetet var godkänt och jag, som minst sagt avskyr att tala inför grupp, fick väl godkänt på opponeringen. Hur gick det till liksom? 
Egentligen bryr jag mig inte så mycket om hur det gick till mer än att jag är helt överlycklig över resultatet. Jag var nästan helt hundra på att examensarbetet skulle vara underkänt eller att vi skulle få fixa småsaker och vi behöver inte det. Det är fantastiskt! Som grädden på moset i har jag dessutom fått ett vik. under hösten som fritidspedagog, vilket också känns så himla skönt. Jag ska visserligen fokusera på att betala av saker, som datorn och alla böcker som behövdes till skolan, men jag ska nog kunna hitta på lite roligt också :) 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar