torsdag 7 juli 2011

Födelsedag nummer 23

Första inlägget från mobilen!! Så skönt att kunna skriva här, utan att behöva använda datorn! :) Det kommer troligtvis inte att se riktigt klokt ut men när klockan närmar sig tolv och man snart ska jobba så spelar det ingen större roll!

Födelsedagen idag har jag inte firat något särskilt alls faktiskt. Farmor och "dom" (dom = Lennart!) var här och åt lite middag och tårta och jag fick den nya DKNY parfymen av dem. Himla god!

Sen har jag ockaå firat min födelsedag med att mer eller mindre operera ut en flis som jag fått på ena skinkan! Inte helt okej faktiskt! Lillasyster fotade spektaklet ivrigt men jag får nog överväga det länge och väl om ni ska få roas av detta lika mycket som vi gjorde. Korta shorts och en elak altan är ingen bra kombo helt enkelt! :)

Av min fina familj fick jag en underbar liten buddah, jag älskar buddahgubbar! :) Ett finfint halsband, Sasha Fierce Turnén på blueray och ett headset till telefonen. O så biopengar från Tilda för bio med Tilda! :)

Nu är det dags att sova! Tack för idag! Puss o kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar