tisdag 15 maj 2012

En dag i huvudvärkens tecken

En sån j*vla dag alltså. Det är några gånger per år som jag får sådan huvudvärk som bara inte går över. Vad jag än gör, spelar ingen roll. Idag har jag powerwalkat och gått lugn promenad. Jag har ätit bra och jag har druckit litervis med vatten. Jag har försökt att massera axlarna, jag har tagit huvudvärkstabletter. Jag har också försökt sova bort det. Duschat med skållhett vatten och meditera bort det, som resulterade i mer huvudvärk.
Yep, that´s pretty much it.

Alla saker som jag kan komma på som skulle kunna ta bort det. Det enda som vart bra idag var min lugna stund i blåsten på östra stranden. Jag hade gärna varit där hela dagen om jag kunnat!

What now?

I detta läget brukar jag grina lite och då brukar en del spänningar släppa men jag är inte riktigt så frusterad än att jag skulle kunna droppa lite tårar. Jag får väl helt enkelt köra allt om igen, för funkar inte det så lär jag vilja grina.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar