söndag 13 maj 2012

Finaste Bellan

Bellan, min finaste Bell, fyller år idag. Räknade ut häromdagen att vi har varit vänner i 18 år. Det är inte klokt. Vi har alltid umgåtts i perioder men ändå alltid haft kontakt och hörts av när det hänt större saker. Det är en såndär vän som skulle göra allt för en och som stöttar en i vått och torrt. Jag har lärt mig att det inte finns gott om sådan människor och är så glad att jag har min "person".

Vilket klyschigt inlägg det blev. Jag är iallafall, som ni förstår, väldigt glad att ha Bellan i mitt liv.

Grattis bästa Bellan.

1 kommentar:

  1. Men naaaaaaw!! Gosan! Jag är glad att ha DIG i mitt liv!
    Jag har tyvärr inget torkskåp men vi kan hänga utanför tvättmaskinen när du kommer hit. Självklart klädda i luciaoutfit.

    //Bellan

    SvaraRadera