torsdag 14 februari 2013

Nöjd tjej

Jaha, nu var jag där igen. Tentatider. Det känns som att det är mer eller mindre bara då jag skriver här och gnäller över hur tråkigt och jobbigt det är. Så istället för att gnälla ska jag passa på att tala om att den tentan jag var så bombsäker på att den skulle vara underkänd kom tillbaka med ett VG. Jag har nog aldrig varit så glad över ett betyg! 
Tyvärr var det missnöje bland andra som gjorde att jag kände mig mindre nöjd ett par dagar tills jag insåg att jag inte ska ta till mig, att jag faktiskt förtjänade mitt betyg. 

Jag ska alltså inte gnälla överhuvudtaget, jag är bara nöjd.




1 kommentar:

  1. Grattis Sanna! Det är ju helt fantastiskt. Hoppas verkligen att du unnar dig att njuta av resultatet! Stor kram till dig på alla hjärtans dag! Mormor❤☀❤☀

    SvaraRadera