tisdag 25 september 2012

Reload inför tentatider

Tiden rullar på så fort att jag inte hinner med och ihop med allt som skall göras hela tiden. Det finns ingen direkt tid till internet och allt som har med det att göra. Prioritering som den ska vara tror jag.
Förra veckan var jag bara hemma två dagar i Halmstad innan jag åkte tillbaka till Kungsbacka med flertalet ärenden att sköta. Som ni läst i det tidigare inlägget vart det mycket energi på skallgång. Däremellan träffade jag en finfin bästis. Det är så skönt när man kan ha allt och ingenting att prata om. Reload-time.
Väldigt nödvändigt.
 
Nu ska jag göra mitt yttersta för att fokusera på tentan som skall in. Jag har knappt läst någon litteratur och missat några föreläsningar men jag ska nog se till att fixa detta ändå :)
Det är ju bara att komplettera i värsta fall, det finns värre saker än att kugga på en tenta.
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar