fredag 7 december 2012

Finare dag

Idag har jag haft en alldeles fantastiskt fin dag. Dagen började med att jag blev hämtad av morfar och moster C för att åka till Pio Country Club. Där väntade en fantastisk frukost med fin service. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer om det stället, det finns inte ord för att förklara hur fantastisk miljön är där, det är perfektion. Jag älskade det. Gå in på hemsidan (jag länkade i namnet) och kolla in de fina fotona där så förstår ni. Sådär är det; Jag ska någon gång gifta mig. Jag har inte träffat mannen ännu men jag kan säga sådär, han har ingenting att säga till om vad det gäller bröllop. Jag ska ha mina nära och kära där en weekend, kosta vad det kosta vill. Så det så. Det är precis så jag drömmer om att få uppleva mitt bröllop. Som ni förstår, jag är helt såld. Jag ska försöka att ladda upp mina egna foton från telefonen från idag också. 

Efter det var det skola. Jag tror att vi kan räkna våra fredagsskoldagar på en hand och det är väl tur det. Trots att vi går på högskolan och är vuxna människor är de flesta av oss som små barn, det är fnittrigt värre. Vilket är roligt om man har föreläsare som klarar av det. Idag hade vi en föreläsare som klarade av det, han bara skrattade tillbaka. Jag är så glad för alla mina glada och fina vänner, jag blir själv så glad av er. 

Nu har jag vägt fram och tillbaka om jag ska ta mig ner till stan för after work med några av tjejerna, eller om jag ska vara hemma för att plugga och kanske också passa på att bara vara. Klockan är 20.38 och jag har inte bestämt mig än, vilket troligtvis betyder att jag inte kommer orka att ta mig ut i kylan. Plugget tar upp en del energi nu, helt klart. Analyser hit och dit. Ja, jag ska. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar