söndag 19 februari 2012

Nu får det bli (inga) andra bullar!

Nu ska jag bannemig ta tag i mig själv igen. Jag ska verkligen göra mitt yttersta för att komma i form och min plan är att bli snyggare än någonsin :)

Jag tror att jag känner mig så laddad eftersom min alltid för ofta spökande huvudvärk är bra mycket bättre än någonsin och därför känner jag att jag skulle kunna ge så mycket mer än vad jag tidigare kunnat. Jag kan inte med ord beskriva hur skönt det känns!

Kanske skulle jag behöva någon som peppar mig lite, någon att träna med, typ en pt. Det hade jag verkligen velat, synd att man är student och kanske inte riktigt har råd med några pt-timmar, alls!

Det finns en väldigt snygg och vältränad kille i Halmstad, tänk om man kunde be honom att göra ett slag för mänskligheten (det är vinst både för mig och för alla runt omkring :) ) och vara min pt, gratis liksom. Jag kan laga mat till honom så kan han peppa mig och se till att jag inte kommer undan med undanflykter. Det hade varit suveränt.

För det första måste han kunna en del om träning med tanke på hur han se ut (rätt het vill jag lova!). För de andra så skulle det peppa ihjäl mig att kunna se ut sådär. Eller nja inte riktigt som honom, men att vara riktigt vältrimmad. För det tredje skulle det vara sjukt lockande att han någon som honom att peppa och dra ur det som sitter längst in i mig, att ge järnet liksom! Man vill ju ha en pt som ser bra ut, det måste ju vara halva nöjet?! :) Då ser man vad man har att jobba för och kunna njuta under tiden, haha!

Tänk om man kunde be någon om det, hade ju suttit bra! Att bara kunna välja någon att peppa en och hjälpa en på traven lite grann, det gäller ju alla olika tillfällen i livet.

Önskedrömma går ju, eller hur?

1 kommentar:

  1. Det är väldigt kul, tycker jag, att det finns EN snygg och vältränad kille i Halmstad. Okej, jag ska sluta tönta mig nu. Seriöst, lycka till med din plan för ett hälsosammare leverne. Och med den snygga pt:n ;-)

    SvaraRadera