fredag 12 augusti 2011

Utredning av knoppen

Mitt senaste inlägg beskriver faktiskt ganska bra hur det varit det sista, trots att det är så länge sen jag skrev det. Det har varit highlife på alla plan. Saker som är tufft och jobbigt att ta i och som gjort att huvudvärken hållit i sig. Det tog ett tag innan jag fick till läkaren och talade om för dem att jag inte kan godta att ha det på det här sättet. Jag gör allt jag kan för att få rätsida på denna smörjan. Det betyder dock inte att jag, som är 23 år, kan ha det på detta viset. Jag kan knappt ha en timanställning utan att det strular för mig. Det är inte kul för en arbetsgivare och än mindre för mig. Det är fruktansvärt att veta att man inte räcker till. Nu ska min lilla skalle utredas. Jag tror visserligen inte att det kommer att visa något men det är skönt att kunna utesluta.

Så, nu har jag delat med mig av mitt privata tillräckligt och ska se om jag kan uppdatera med lite annat roligare! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar