onsdag 3 augusti 2011

Efter en mycket lång helg med nästan ingen sömn och på det massor av värme och spänningar kom inatt en härlig migrän. Kan beskrivas med att hela den högra halvan av huvudet och nacken kändes som ett ruttet äpple. Ni vet hur de skrynklas ihop och ser ut som något förfärligt äckligt. Så känner jag mig. O så känns det ungefär som att någon sticker in en kniv bakom ögat och vrider om. Det känns med andra ord inte helt okej.
Det lustiga i dethär är att jag nu, när jag känner mig bättre på eftermiddagen efter att ha varit hemma från jobbet, får dåligt samvete för att jag varit hemma. Jag tror att jag med en gång hinner förtränga hur det är och tycker själv att jag är lite löjlig och att jag kanske kunde gått till jobbet. Jag mår trots allt bättre nu.
Det är då jag tycker att det är lite skönt att ha en blogg att skriva av mig på så jag funderar på hur jag faktiskt kände mig.
Hursomhelst. Nu känner jag mig lite bättre och ligger ute i skuggan i hängmattan med solbrillor och keps. Dåligt samvete har jag också men det försöker ha att jobba bort! :)

1 kommentar:

  1. Usch, vad jobbigt du har det med det förbaskade huvudet. Jag hoppas att du har mått bättre i dag.

    Kram.

    SvaraRadera