måndag 31 oktober 2011

Fartfylld helg

Helgen känns som att den gått i hundratio non-stop. Fredagen hämtades tentan, som jag visste var underkänd, eftersom jag inte hade tiden till den. Jag fick ändå bara fyra poäng från godkänt och nu är det bara att komplettera så jag känner mig inte helt kaotisk för det faktiskt. Mer kaotisk känner jag mig över att tiden inte räcker till som jag vill.
Så efter lite referenshantering i och annat var det idolmys. Så gott att bara vara!

I lördags kom familjen hit med de tre små för att hjälpa mig med både det ena och det andra. Smärre virrvarr och minimalt med tid. Både Bellan och Lotta sa "låter precis som familjen Komsell", det är väl bara att gilla läget då :) Jag är glad att de kom iallafall, nästa gång ska vi hinna umgås också!!
Kvällen var hemma hos Lisa på inflyttningsfest som slutade med singstar. Det är så underbart med alkohol och tondöva människor. Som balsam för öronen! :)

Igår var soffan definitivt min bästa vän då jag hade en riktig "tycka-synd-om-mig-själv-dag". Tills Lisa räddade mig ur min egokoma med långpromenad och lite mat i magen.

Nu är det läsande på schemat, hela veckan lång. Tenta, läsgrupper, och tenta nummer 2. Lovely.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar