tisdag 18 oktober 2011

Observation och huvudvärksångest

Kom hem för en stund sen efter att vi i läsgruppen från skolan har varit och observerat en aktivitet till vår examinationsuppgift. De var ganska intressant faktiskt! Nu har vi lite att jobba på till examinationen, det är bra! :)

Nu sitter jag framför desperate housewifes och gottar i mig baguetter och nyponsoppa ur min fina mugg jag fått av mina kollegor!!

Jag fick världens huvudvärk förut när jag kom hem och drabbades av världens saknad av familjen i samband med det. Efter två dagar, lägg av känner jag! :) Nu känns det lite bättre efter vi vart iväg tillsammans med läsgruppen. O så har jag fina nya vänner här nere, vi ska vara som en enda stor bamsefamilj. Det är skönt och tryggt tycker jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar