onsdag 25 april 2012

Arga snickaren

Jag har insett att det inte är så konstigt att man får jinglar på huvudet från tv. Idag har jag haft på femman kanske två timmar sammanlagt och sett arga snickarn reklamen minst 7 gånger. Tro fasen att man tröttnar på vissa reklamer.

Denna gången är arga snickarn i ett hus väldigt nära mina föräldrars i Onsala. Vägen han åker på i reklamen åker vi på flera gånger varje dag och kvinnan i reklamen är väldigt bekant. Därmed reagerar man varje gång. Tur är det väl att avsnittet visas idag så jag slipper att bli tokig :)

Btw, pappa har varit där och arbetat en del hos denna kvinnan och när arga snickarns elektriker hade varit där så sa de att det var de bästa elinstallationerna som de sett. Jag visste det! Min pappa är bättre än all andras!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar