söndag 15 april 2012

Efter en lång kväll med mycket skratt, vin och framförallt massor av minnen mår man idag som man förtjänar. En hel del ångest har spirat under dagen och dessutom har vi försökt att göra tentan som skall vara inne på tisdag.
Mest prat om gårdagen och svårt att fokusera.

Igår vart det världens nostalgitripp för mig. Det var givetvis jättekul men samtidigt drabbades jag av världens dipp, out of nowhere, när jag kom hem på natten.
Givetvis var det saker och händelser under mina tonår som var jobbiga men jag ser inte, som många andra, tillbaka på den tiden som fruktansvärd eller att jag aldrig skulle vilja göra om det. Efter den perioden så har det däremot varit mycket skit och det var nog därför jag blev lite deppig. Just för att saker och ting varit "värre" efter den perioden och jag ser tillbaka på de åren med glädje.
Hursomhelst, det var inte alls tanken att jag skulle skriva om det här men ibland är det no meningen att man bara ska skriva av sig.

Nu ska jag sova så jag kan göra tentan imorgon. God natt fina ni som läser :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar