söndag 29 april 2012

Inredningsbananas

Jag sitter just nu och drömmer lite om min nya lägenhet och det är så mycket man vill ha, förutom det jag verkligen behöver. De här sängkläderna och handdukarna från Åhléns är en sådan sak som jag så väldigt gärna vill ha men kanske egentligen måste ha. Pallen, som också är därifrån, har jag lite mer behov utav.

Köksbord och stolar är nästa grej som jag måste införskaffa och detta bordet från ikea vill jag ha, vitt och enkelt. Stolar vill jag köpa på loppis, det ska vara pinnstolar som jag kan måla i olika färger.

Herregud, jag skulle kunna hålla på med sånt här hela dagarna, bara sitta och leta på nätet. Jag har varit nere i stan två gånger denna helgen, tre timmar båda gångerna, för att bara strosa runt och leta efter inredning.
Fantastiskt roligt! Loppisar till sommaren, definitivt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar