söndag 8 april 2012

Fy...

...va jag mår idag. Mitt huvud känns dom en ballong. Helst vill jag bara lägga mig och dö. Jag trodde att jag skulle klara mig från förkylning eftersom alla i min närhet har varit dunderförkylda i en evighet utan att jag åkt på någonting alls. Jag har faktiskt ett grymt immunförsvar som måste gått på semester denna veckan. Det var ju dålig tajming eftersom jag nu ska hem imorgon (jag tycker väldigt synd om mig själv så att vara ensam känns inte som ett bra alternativ) och dessutom skall ha tentavecka. Så som sagt, dålig tajming av immunförsvaret !

Okej, jag måste gnälla lite till. Jag har ont överallt, näsan är illröd och huden runtom känns som att den ska gå sönder. Jag snorar OCH är supertäppt. Jag nyser nonstop i underbara intervaller och öronen har ett härligt lock i sig som gör väldigt ont när jag nyser eller egentligen bara rör på mig. Förutom detta så har jag ont i halsen och har nu sett att det som svider mest är en något som ser ut som en blåsa i halsen. Lovely.

Tack för mig. Färdiggnällt. Imorgon är en ny dag!!

God Natt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar