tisdag 14 maj 2013

Enkätundersökning, projektrapport och raw life certifiering

Tiden springer iväg i rasande fart, nästan så jag inte hinner med. Vi har lite mer än två veckor kvar av vår praktik och jag tycker knappt att jag hunnit någonstans eftersom jag inte hinner stanna upp och reflektera. Men idag har jag stannat upp och reflekterat och inser att jag faktiskt hunnit med en hel del. Förutom att jag gjort en enkät, fixat och trixat med den och serveymonkey och skrivit en del på min projektrapport, så har jag faktiskt också gått Raw Life Education utbildningen på Solhälla i Erica Palmcrantz Aziz regi. Fantastisk miljö, fantastisk mat, fantastiska lärare och fantastiskt sällskap. Jag är nu mera certifierad raw life educator. Konstigt nog känns det som att jag inte kan något, men även detta kan ha att göra med det faktum att jag inte har hunnit stanna upp och fundera över vad jag faktiskt kan och hur mycket kunskap jag har fått under utbildningens gång. Det är verkligen mycket. 
Jag är så himla glad för det och jag tycker det är en fantastisk komplettering till min utbildning till hälsopedagog. 

Nu har jag precis gjort klart min poster för min presentation av projektet och nu ska jag fokusera på min projektrapport. Den skriver ju inte direkt sig själv. Tänk va fint det hade varit! 
Imorgon är det dags för ett nytt event med Erica, ska bli himla kul. Jag har rullat över 200 snacksbollar. Kanske skulle jag ta och göra sådant att bjuda på under min presentation, vad tror ni om det?  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar