torsdag 12 januari 2012

RET är skit

Jag skrev på facebook häromdagen att jag inte känner så mycket kärlek vår helvetstenta och jag fick snabbt svar från mina fina klassisar som givetvis höll med. Jag tror att ordet som användes var avsky. Vi håller alltså på att skriva en RET. För er som inte vet vad det är tänker jag inte ens bemöda mig med att förklara. Jag hatar att skriva en RET, speciellt när 10 hp hänger på den.

Nu är jag nästan klar. Jag känner mig inte klar för jag är inte minsta nöjd men jag måste helt enkelt vara klar snart. Frågorna som kvarstår är: Svarar jag på frågorna? Har jag kopplat mina reflektioner till referaten? Har jag rätt referenser i löpande text och har jag gjort rätt i referenslistan? Kan man ha en referens på en video från youtube? Gör jag rätt i bedömningsformuläret? 

Ser jag klar ut? Nja... Är jag ens särskilt nöjd med det jag faktiskt åstakommit? Nja... 
Imorgon klockan 12 skall jag vara klar. Nu ska jag sova.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar