fredag 6 januari 2012

Tentatider

Herregud. Ni anar inte vilken tentastress som råder just nu. Igår höll jag på att bli alldeles tokig, jag visste inte vart jag skulle börja men helt plötsligt släppte det. Jag hade nog bett lite till kosmos om hjälp och trots att jag var så stressad såkände jag mig på något konstigt sätt ganska lugn, med tanken att det skulle ordna sig. O visst känns det okej idag. Nu är det bara att fortsätta.

Igår var faktiskt den första dagen på ganska länge som jag hade ont i huvudet. Alltid när det hinner gå såpass lång tid emellan så är det som jag vaknar upp och inser hur det faktiskt är att ha sådan huvudvärk hela tiden. Det är ju skitjobbigt! När man har det så mycket som jag har, så är det som en jämn plåga. Jag tänker inte riktigt på det tillslut, känner mig bara helt slut.  

Jag trotsade mig huvudvärk och var uppe och såg den fantastiskt spännande finalen i JVM. Jäklar vilka killar! Från början tänkte jag att det inte skulle vara så jätteintressant för mig,i tentatider, med huvudvärk och mitt i natten dessutom, men jag är glad att jag tog mig upp för att se det. 

Idag är det superfint väder och jag måste inte göra något i pluggväg. Alla är lediga. Idag ska vi mysa och vara ute i naturen, efterlängtat!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar