fredag 27 januari 2012

Surprise i Onsala

Är nu hemma i Onsala efter en surprise, ingen visste att jag skulle komma förutom Victor. Himla kul att gå innanför dörren utan att någon visste om det :) Mille blev så glad att han spexade loss i några timmar innan han kunde slappna av lite. Födelsedagspresenterna spädde givetvis på det galna spexet för ungen, som sedan fäktades väldigt men försiktigt, resten av kvällen. Han däckade tillslut, givetvis i min säng. Innan dess var det fight om vem som skulle få uppmärksamheten. Freija var uppe i mitt ansikte hela tiden, samtidigt som Tilda och Mille drog i varsin hand och ville att jag skulle med till deras rum. Jag klagar minsann inte på uppmärksamheten!

Idag har vi ikeashoppat, som inte verkar vara möjligt att undgå när man är här. Sedan har vi kalashandlat då vi ska ha 4års kalas imorgon, vilket är väldigt spännande som ni förstår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar