måndag 16 januari 2012

Back on track...

Eller nja, skulle varit det idag iallafall. Ärt tillbaka i Halmstad med det som verkar vara mer eller mindre obligatoriskt efter några veckor i Onsala, huvudvärk dag 1. Jag börjar se ett mönster i det och jag tror att det har att göra med att jag spänner mig väldigt den första natten. Kanske är det för att det är helt knäpptyst när jag vaknar och alldeles mörkt. Motsatsen till vad det är i Onsala. Och givetvis finns det egentligen fördelar och nackdelar med båda. Efter att jag tagit mig till skolan, som jag med facit i hand i inte borde ha gjort, så var jag totalt däckad när jag kom hem. Som ni vet, så är ju huvudvärken en del av min vardag, men det sista har jag mått väldigt mycket bättre. (Peppar peppar!!!) Idag var det dock, en av de fem värsta migränattackerna genom alla år. Just idag var jag inte så glad att jag var själv här i Halmstad. Jag kunde inte göra något, för inget hjälpte och jag bara låg och vred mig i sängen av smärta. Grina och höll på. Det är knäppt hur det kan bli så illa. Nu, när klockan är 22.49 så börjar det bli bättre, men det känns som att jag är bakis.

Imorgon kör vi med nya tag och imorgon ska jag minsann kunna umgås med klassisarna! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar