tisdag 30 oktober 2012

Fotoletande

Jag har idag letat som en tok efter foton som blivit requestade från vår nollning. Jag hittar en del men inte alla och jag blir snart galen. Jag som alltid har haft så bra ordning på alla mina foton har just nu ungen ordning alls. När jag skulle lägga ut fotona från nollningen så skulle det väljas ut vilka som var bäst och vilka som passade sig på fejjan, vilket gjorde att jag varje kväll var tvungen att dela upp det, det som skulle ut i det offentliga och det som skulle hållas "hemliga". Tyvärr ligger nog en del foton kvar på min dator som så fint kraschade nyligen, är de borta så blir jag ledsen. Det finns nog inget som gör mig så upprörd som när mina foton försvinner, mitt stora intresse som jag lägger så mycket tid och känslor på, bara puts väck. Inte okej. 

Värst är nog att  jag måste måste måste plugga nu och inte hinner leta vidare
Giv mig styrka. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar