lördag 13 oktober 2012

Min nya vän

Jag är så nöjd. Jag vill inte riktigt kalla mig för en macbook ägare då jag har den på avbetalning men känslan är nog så bra ändå! Dagen efter att vår tenta skulle vara inlämnad så kraschade min gamla dator. Eftersom jag är student är det svårt att leva utan en dator och av samma anledning har man inte har tolv tio tusen spänn att slänga ut på en dator på samma gång.

Man kan ha åsikter om ifall det är dumt att lägga så mycket pengar på en dator men jag insåg snabbt att en vanlig PC egentligen hade varit mer oekonomiskt, både månadsvis och i stora loppet och detta var det riktigt smarta valet. Jag är så nöjd. 

Jag kommer få leva snålt i två år till men jag får ta mig en titt på datorn när jag tycker det är trist :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar