tisdag 13 december 2011

Gasque


Efter en fantastiskt trevlig gasque med toga tema igårkväll, har jag varit helt däckad hela dagen och bättre blir det inte! Nu piskar regnet mot rutan och klass tre varning från smhi. Jag skulle behöva gå ut o gå en sväng men det känns därmed inte så lockande! Istället har jag tänt ljus i hela lägenheten och bäddat ner mig med duntofflor och täcke i soffan. Karaff med vatten på bordet, datorn och skolböckerna är nära till hands. Nu tänker jag inte röra på mig mer än om jag måste gå på toaletten! Om det inte händer något annat som är roligare förståss :)

Vi lyckades som sagt få till en riktigt trevligt gasque igår! Jag vart så förbannad efter ungefär 1,5 timmar av febrilt knytande, försök att få till togan, att jag tillslut struntade i det! Det fick bli vit klänning istället och det funkade bra det med!! Det är så roligt när folk verkligen går all in, både killar och tjejer, och inte sparar på krutet det minsta! Ännu roligare är det när folk verkligen bjuder på sig själva! Tack för igår! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar