fredag 2 december 2011

Ännu en helg i Onsala

Nu var jag i Onsala, igen!! Flera höjde ögonbrynen igår och frågade om jag verkligen skulle till Kungsbacka, nu igen?! Jag vet inte riktigt hur det har lyckats bli så många helger i Onsala. Som bästa vännen sa häromdagen, kräftor gillar att ha många hem som de trivs i och som de gör till sitt egna. Det är möjligt att det stämmer :)

Det var iallafall väldigt mysiga, trots få, dagar i Halmstad. Jag plockade upp mina julsaker (utan att städa samtidigt, är det okej?), hade underlig föreläsning och hade supermys med tjejerna. Lika galet och fnissigt som vanligt!

Anledningen till att åkte hem denna helgen är att vi firade kusin idag som fyllde 20 år, hela kvällen idag är jag barnvakt och imorgon ska vi till farfar uppe på varaslätten. På söndag är det spökjakt. En händelsrik helg med andra ord!

Nu ska jag se på Rorri, Timmi-lamm, Postis-Per, Fifi och Chuggington. Jag har en hemlig önskan om att lillebror ska somna i mitt knä här i soffan, så kanske jag bara behöver se någon av dem :) Senare är det givetvis idol!!

Ha en trevlig kväll !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar