onsdag 7 december 2011

Varning för endast gnäll

Jisses, vilken låååång dag! Jag begriper inte hur en dag kan kännas så långsam. När jag vaknade hade jag svårt att gå upp, redan då var dagen emot mig. Jag var sugen på godis långt innan lunch och fick verkligen kämpa mot mig själv för att låta bli. Efter lunchen kom huvudvärken som ett brev på posten. Jag har försökt hela dagen att verkligen sätta mig och jobba effektivt med mitt förändringsarbete, men jag har inte kunnat fokusera. På tio minuter här och tio minuter där händer det inte så mycket. När klockan var halv fyra, kändes det som att klockan var typ tio på kvällen och jag satte på mig kläder och gick en sväng. Det var den enda timman idag som gått fort! När jag kom hem var det matdags. Jag fastnade framför tv:n, fast det inte är något som är särskilt lockande, och bytte bara kanal. Huvudvärkstabletter och en timmes vilande i sängen.Vilken fruktansvärt tråkig och seg dag. Jag har känt mig bara...blä.
Jag som trodde att jag hade en dålig dag igår, det var tydligen bara uppladdning för idag!

Julpyntet piggar upp lite iallafall och det är
Tur att man har bättre dagar alla andra dagar! :)

1 kommentar: