torsdag 22 november 2012

Drömmar

Jag har vaknat fem gånger under morgonkvisten idag. Alla gånger av någon slags mardröm. Flera av drömmarna idag handlade på något sätt om att vara exkluderad. Vet inte riktigt vad jag ska säga om det egentligen. Jag försöker ta itu med känslor av olika slag och undrar lite om det är en effekt utav det. Jag vet inte ens vad jag ska göra med drömmarna, sådana drömmar som man nästan kan svära på att de har upplevts på riktigt. Man blir nästan tokig. Jag har mycket sådana drömmar, både saker som jag vet att jag tycker är jobbigt i verkliga livet och sånt som jag inte tänk över än, och som jag nästan blir knäckt av när jag vaknar för att jag inte orkar ta itu med en känsla till som "inte ens är riktig". Det känns liksom som att jag inte har sovit utan bara varit med om jobbiga saker. Femte gången jag vaknade förut så var jag tvungen att sätta på tv:n istället, finns det inget annat att göra? Tips någon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar