fredag 9 november 2012

Äntligen

Idag har jag varit och hämtat denna boken som jag beställde för ett par veckor sedan. 
Alldeles för ofta får jag miljoner frågor om vad jag har gjort eller inte gjort för min huvudvärk, vad jag borde testa, vad som fungerat för andra. Jag är oerhört tacksam för den hjälp jag kan få av andras erfarenheter. Däremot blir det en enorm frustration när andra hittar det som fungerar för dem och  jag är fast.
Det är också svårt att hantera andras frustration när det påverkar dem att jag är hemma och dålig av huvudvärken. Det är trots allt så att det påverkar mig lika mycket, om inte mer, än alla andra. 

Jag har provat Yoga tidigare och gillar det väldigt mycket. Tyvärr får jag ännu mer huvudvärk av det och det är svårt att hänga med i andras tempo med dunkande huvud. Nu har jag denna boken och kan göra allt i min egen takt. Nu ska det bannemig fungera. Huvudvärken skall bort, så det så!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar