fredag 30 november 2012

Helgen med det späckade schemat

Idag kommer mamma och Mille för att hämta mig. Vi ska äta lunch och göra några ärenden här i Halmstad. Jag ska till skolan en stund och sen ska vi åka hem till Onsala och ha fredagsmys. 

Helgen kommer bli intensiv, for sure. Under lördagen skall det bakas luccebullar, göras pepparkakshus och loppisfyndas. På söndag är det dags för Tildas dansuppvisning, mer eller mindre hela dagen. Jag måste också hinna förbereda mig för måndagsmorgon när jag ska intervjua en hälsopedagog för min rapport till skolan. Någonstans emellan måste jag också åka till ikea och köpa ljus. 

Vissa gånger kan man verkligen bara känna att det är för mycket. Denna helgen är det späckat schema men jag ser fram emot det! Dessutom får man lov att lyssna på julmusik och det är julbelysning överallt, då trivs jag 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar