måndag 7 november 2011

Ännu en lugn och skön helg som har gått alldeles för fort! I lördags kom mamma och de två små förbi för en kväll med "så mycket bättre" och mysmiddag. Lillebror har lärt sig göra huvudfotingar nu, och helt fantastiska sådana! Han ritade i ett helt block, hela kvällen, bara huvudfotingar.


 Kvällen fick en lite otippad vändning när stora lillebror ville att jag skulle följa med hem till Onsala. Jag är ju inte sen på att följa med, speciellt inte om någon ber mig :) En mysig söndag spenderades med mamma och stora lillebror i Göteborg. Där köpte han en spontanpresent till mig. Gulle han! :)
På kvällen var det dags för EMA's som var anledning nr.2 till att jag skulle upp till Onsala, inte riktigt så bra som annars med det är alltid roligare att vara två när man tittar på sådant!




Tentatider är hektiska, lite smått stressande skulle man kunna säga också. Idag har jag varit i skolan, sedan plugg hos Lisa, plugg hemma och ännu lite mer plugg hemma. Nu ska jag stänga av datorn och sova gott. Imorgon blir det mer plugg! :)
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar