söndag 27 november 2011

Mysiga dagar

Det är verkligen storm ute men vi märker inte av den så särskilt mycket. Vårat hus ligger så skyddat så vi knappt hör det. Vi förstår att det är mycket och elen försvann i några timmar men värre än så har det inte varit för våran del. Jag hade lite funderingar på att åka hem till Halmstad idag men stormen satte lite stopp för det. Att gå hem från tåget, i mörker, regn och storm kändes inte så lockande, dessutom slutade tågen att gå så jag hade inte ens kommit hem om jag velat!





Idag har det varit pepparkaksbak på hög nivå med faster och två fina kusiner. Supermys! Jag gjorde ett pepparkakshus också, som ni ser var det inte särskilt lyckat, tror jag måste göra ett till innan jul :) För det finns inget mysigare än att lyssna på julmusik, baka julgottis och dricka glögg!! På eftermiddagen kom också mormor och morrfan, och morrfar som fyllt 65 var vi givetvis tvugna att fira!

Kvällen har sedan spenderats med suveräna Zlatan och hans Milan! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar