tisdag 22 november 2011

En felprogrammerad hjärna

Jag har börjat undra lite den sista tiden om jag har en smått felprogrammerad hjärna. Det är nämligen så att när jag är dålig på något sätt, förkyld eller något annat sådant så får jag mig en extra kick att göra saker som behöver bli gjorda. Framförallt när jag har feber eller sådant, då vill jag träna. Alltid. Jag blir sjukt träningssugen och undrar varför jag måste bli sjuk för att bli det. Kan det handla om att jag helt enkelt inte kan träna då och därför blir jag sugen? Samma gäller det när jag har huvudvärk, jag kan bli städmanisk då, alltså när jag har såndär begynnande värk. O så städar jag och håller på tills jag ligger helt däckad och inte kan röra på mig för att det dunkar i huvudet.

När jag tänker efter så tror jag att det gäller nästan allt. När jag inte kan göra något, eller inte borde, då blir jag astaggad och känner ett jäkla go. Typ nu, borde jag bara skriva tenta. Så sitter jag här och gör ett inlägg i min blogg om en felprogrammerad hjärna. Snacka om att vara felprogrammerad!  Så nu undrar jag varför mamma och pappa felprogrammerade mig. För jag tycker det är lite störigt att jag ska vara som mest peppad när jag inte kan utföra saker. Hade det varit tvärtom hade jag kunnat utföra mirakel. Jag lovar! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar