lördag 12 november 2011

Ännu en vecka...

Ännu en vecka som smet förbi utan att jag såg så mycket av den. Är det inte konstigt? Hade någon sagt till mig att tiden går mycket fortare nu än vad den gjorde när jag var liten så hade jag nog trott på det, för jag hänger inte riktigt med...

Om jag tänker efter så vet jag nog att jag har haft föreläsning, bytt läsgrupp, lämnat in tenta, håller på med annan tenta, redovisat projektarbete... Så jag har nog hunnit med en del iallafall! 


Dessutom så kom mamma ner till Halmstad i onsdags eftermiddag och vi gick underbar långpromenad, och lagade god mat. Enda tills mamma somnade i min säng :)
Torsdagen var vi jättesega, kom knappt ur sängarna. Vi tog oss en tripp ner till Båstad, till en affär som heter Open, med massor av fina saker. På vägen hem kunde vi knappt slita oss från utsikten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar