fredag 25 november 2011

Tentastress, dj ich dubbla hem

Nu är tentan inlämnad och min hjärna checkar ut. Det var smått stressigt där på slutet och jag använde minsann varenda sekund och skickade in tentan på minuten. Nu är den iallfall inne med alla referenser och textformuleringar. Nu är det ingen större mening med att tänka på den de närmsta tre veckorna, och det är ganska skönt!! :)

Har också fått tillbaka vår grupptenta som också vart godkänd. Trist efter mycket arbete att det inte blev välgodkänt, men jag är himla glad över att jag och min fina exläsgrupp fick ihop det så bra som vi fick! High five på det :)

Nu ska jag hjälpa lillasyster. Hon ska på disco idag igen som hennes klass anordnar för resten av skolan. Stollen som skulle vara dj har sagt att hon inte längre kan, sent dagen innan. Så då får man försöka hjälpa dem, trots protester från lillasyster. Hon vill inte ha oss där igen säger hon, varför är oklart! Inte kan det väl vara så att hon skäms över oss? :) Spellistan på spotify är iallafall klar nu och den är hon nöjd med! Tur är väl det!

Nu har jag varit borta hemifrån, från Halmstad alltså, i över en vecka. En mycket underlig känsla, som är väldigt dubbel, finns nu. Jag är gärna här hemma, i Onsala alltså :) med familjen. Samtidigt längtar jag hem, till Halmstad, till fina vänner och promenader. Hem till mina grejer. Jag ska inte klaga, jag har det bra, med dubbla hem :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar