lördag 10 mars 2012

Musiksommaren 2012

Jag har så mycket festivaler som jag vill gå på i sommar. Först och främst, Summerburst! Sen vill jag se Cure och Garbage på Hultsfred. På WOW vill jag se Fiest, Bon Iver och Florence and the machine. Siesta har bokat Hives, Timbuktu, Eldkvarn, Kapten Röd, Den svenska björnstammen, Familjen och Rebecca och Fiona. På Peace&Love är det Rihanna, Veronica Maggio, Stephen Marley, Skrillex m.m.
Inte minst vill jag till Knarrholmen och se fantastiska jj.


Detta är ju bara festivalerna, sen kommer ju Madonna, Bruce Springsteen, Coldplay och
 JAY-Z & KANYE WEST till Sverige. Kan man leva med att missa dessa?

Jag vet att jag skall gå på Maskinen på Liseberg. Det är alltid något i alla mina önskningar.

(bilder lånat från google.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar