tisdag 20 mars 2012

Surprice

Jag överraskade syskonen idag efter att jag och mamma bestämde att hon skulle hämta mig "i smyg". Först skulle vi hämta Mille och då gömde jag mig i bilen. Han frågade mamma flera gånger vem det var som satt där bakom (bakom dörren) innan han såg att det var jag. Då sa han att han visste att jag skulle komma idag :)
Tilda var nästa att hämta och hon höll på att trilla baklänges när hon såg mig bakom bilen och utbrast "Du får inte göra såhär mot mig"!
Victor mötte vi upp sist och han såg inte mig förrän jag var några centimeter ifrån honom och hans kommentar var först "Va fan gör du här"? Sedan kunde han givetvis inte låta bli att le.
Ungefär samma treatment från pappa, som inte heller kunde hålla sig från att le. Varför ska män alltid försöka vara så tuffa? Jag vet ju att de saknat mig och frågat när jag egentligen skulle komma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar