onsdag 14 mars 2012

Nightmares

Vilken jäkla natt. Jag har vaknat tre gånger av att jag drömt mardrömmar. När jag är hemma i Onsala drömmer jag hur mycket som helst och jag har bett till gudarna att jag inte ska göra det här för det är så fruktansvärt jobbigt att vakna upp helt själv om man drömmer. Jag har drömt en del "vanliga" drömmar men detta var läbbigt.
Om jag berättar nu vad jag drömde så kommer folk bara att skratta, så det tänker jag inte ens försöka mig på men det var så fruktansvärt obehagligt i drömmarna. Det är konstigt hur hjärnan kan skruva till det. På något sätt är det alltid på ett sätt men samtidigt något helt annat. Personer är alltid någon men helt plötsligt ser de helt annorlunda ut, ser ut som någon annan, eller tillochmed blir någon annan. Mycket sånt vart det, kombinerat med läskiga saker.

Jag fick sätta på spotify och spela tetris alla gångerna för att vakna till liv i verkligheten, ändå känns det nu som att jag varit med om hur mycket konstigt som helst.


Inga drömmar inatt tack!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar