fredag 9 mars 2012

Varning för självömkan

Läs inte vidare om du inte vill läsa om min värdelösa dag där jag tycker så fantastiskt synd om mig själv.

Idag är det inte riktigt min dag. Efter en natt med jamande från Nicki så vart jag jättetrött och vaknade med huvudvärk. När jag går upp känner jag att mitt skoskav känns jättevarmt och gör himla ont. Efter att jag tagit mig till apoteket för att köpa compeed, så har jag fått två nya blåsor på foten för att jag gått konstigt. Som om det int vore nog med det tidgare så brände jag mig på stekpannan och fick efter det kramp i ryggen/magen som hållit i sig i snart 25 minuter. En jamande katt undetiden som denna dagen varit gör inte att jag känner mig bättre.
När jag nu tror att jag ska tappa huvudet för att jag tycker så synd om mig själv så måste det givetvis hända ytterligare en sak till. Jag har en sådan där toarullehållare som man tar upp "överdelen" på och tar ur hållaren och byter rulle, ni som har sådan vet att den kan snärta ner om man inte trycker upp den ordentligt. Tror ni, på min redan suveräna dag, att jag tog upp den ordentligt? Givetvis inte, så nu grinar jag lite över att det känns som att min tumme också ska trilla av.

Ja, det är synd om mig just idag. Grin.

Kanske skall jag bara gå och lägga mig? Så får det bli, God Natt!!
(Btw, imorgon skall jag ha en asgrym dag!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar