torsdag 29 mars 2012

Snabba ryck

Idag hade vi vårt första seminarium till sista kursen detta året. Det är inte klokt att vi redan tentat av tre kurser och efter denna fjärde är klara med första året. Tänk att man ska få ha sommarlov igen, det trodde jag inte :)

Under seminariet idag var det nästan ingen där, jag tror inte ens att vi var halva klassen. För de som har vldigt långt att åka kan jag förstå att det känns motigt att åka dit när man kan lämna in sina saker via mejl. Det är bara de själva som missar på det.
Däremot kan jag inte förstå om man bor i Halmstad eller om man bara bor en kort bit bort.
Vi har fått nya grupper för denna kursen och ingen i min grupp var där idag, hoppas att de kommer sen när grupptentan drar igång!

Hursomhelst, helt galet att det har gått så fort!

1 kommentar:

  1. Jag var en lat student när jag pluggade. En lat student går på alla föreläsningar och seminarier för man får så mycket gratis! En massa information som man sedan slipper läsa sig till. Mycket smartare än att strunta i att gå och sedan läsa tills ögonen blöder innan tentan.

    SvaraRadera