fredag 18 januari 2013

Nu tar jag helg

Nu har jag skickat in min tenta. Visst borde jag kanske tittat igenom den en gång extra men jag tror inte att det hade gjort så stor skillnad. Jag önskar så att den kommer tillbaka godkänd, tror dock att det är lite för mycket att be om. Jag har inte gett mitt allt, för att uttrycka det milt. 

För övrigt vill jag bara säga att jag faktiskt är så himla stolt över att jag redovisade tentan igår. Jag tänkte först att jag skulle skriva omständigheterna kring hela redovisningsbekymret men jag kom precis underfund med att det faktiskt inte spelar någon roll. Det som är viktigt och spelar roll är att jag gjorde det. Jag gjorde det. Jag gjorde det!!

Nu ska jag lägga mig på soffan och titta på någon meningslös tv-serie, bara för att, helt utan ångest. För ångest över denna tentan är ingen idé att ha förrän den kommer tillbaka rättad om tre veckor. Nu ska jag V I L A ! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar