måndag 14 januari 2013

Bebislyckorus och väldigt lite rapport

Igår föddes en fantastisk liten bebis i Karlstad. Karin och Jesús andra pojke. 
Jag hade lagt mig och fick en känsla att jag skulle kolla facebook igen innan jag somnade och då samma sekund la familjen upp en bild på lilleman. Jag fylldes av någon form av lyckorus av bebisbilden och det känns nästan som att jag blivit storasyster igen. Jag längtade efter att träffa dem förut, nu längtar jag ännu mer. 
Grattis världens bästa familj nummer två :)

Eftersom jag inte riktigt kunde somna igår så var jag lite trött idag på morgonen. Min stora pluggdag resulterade i 15 rader i min rapport. Bra jobbat Sanna. Verkligen. Jag hoppas därmed att mer inspiration kommer till mig imorgon för annars är det rätt kört för min del. Kanske kommer inspirationen till mig ikväll, jag kan ju alltid hoppas :) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar