måndag 7 januari 2013

Sova, plugga, sova, plugga

Första dagen med läsgruppen har gått för detta året. Som sagt i tidigare inlägg, jag trivs!
Vi gjorde en litteratursammanfattning (eller mest dom andra just idag) och vi diskuterade vårt rapportskrivande. Jag fick ta del av Jossans och har nu fått mig en liten spark i rumpan. Imorgon ska jag ta tag i det ordentligt och se till att jag följer det schemat jag lagt upp för mig själv. 

Eftersom jag sovit så dåligt det sista så var det en fröjd att få sova till klockan tio i morse. Finns därmed viss risk att jag inte ställer klockan imorgon, att få sova är underbart! 
Jag får sova hos mamma och pappa också, det är bara det att jag är så lättväckt och minsta lilla ljud vaknar jag av. Här är det mer eller mindre knäpptyst. 

Imorgon är det dags för skola och det ska bli fantastiskt att få träffa alla godingar igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar