fredag 11 januari 2013

Helgens planer

Dagen idag har varit bra. Jag har jobbat med mig själv, jag har fått lite hjälp med rapporten under workshopen i skolan, fina Pj förgyllde eftermiddagen när jag behövde det (utan att hon ens visste om det ;) jag har pluggat hemma hela kvällen och efter två omgångar laddning av batteriet på datorn känner jag att denna omgången när det är slut är det dags att stänga av och koppla bort tentan för denna dagen. 

Jag känner faktiskt att det finns ett litet hopp om tentan, även om det är ganska litet. Jag har tänkt att näst intill stänga in mig under helgen och försöka att få gjort mycket på tentan, helst bli så nära klar som det går. Ett ganska stort mål, får se hur det går med det. Jag ska också se till att helgen spenderas med promenader, om än korta sådana. Kanske också lite skönt häng med sköna tjejer, vem vet? :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar