torsdag 10 januari 2013

-

Idag skulle jag pluggat hela dagen med tjejerna. Jag skulle fått gjort massor på min tenta och jag skulle känna att jag var i fas med det jag borde. Istället vaknade jag med huvudvärk. Förutom den korta stund som jag gick bort till tjejerna för i hopp om ny energi, så har jag inte kunnat göra någonting. Fruktansvärt frustrerande. Det är första gången jag ens tar fram datorn idag och klockan är 19.30. 

Jag skulle vilja åka iväg någonstans. Ladda batterierna och bli av med skräp. Jag skulle vilja ha en vecka att bara ta hand om mig själv, bli kvitt mitt sötsug, arbeta med mig själv och gå långa promenader, helst vid havet. Bara vara. 

Men, skolan är ett måste. Inget man kan ta ledig från. Tröttsamt.
Det är tur att jag trivs i Halmstad och med de fina som bor här, annars hade jag nog gett upp.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar