lördag 9 mars 2013

Reflektion om mello 2013

Jag vet inte ens om jag borde slösa ett inlägg på att skriva om denna fruktansvärda händelse som precis skedde på Sveriges television. Jag måste bara uttrycka att det inte var min favorit som vann. Snarare är han tvärtom. Vad nu motsatsen till favorit är, min hjärna gick nu på strejk efter denna händelse. Jag tycker inte att han (den där Robin) sjunger bra och jag förstår inte vad alla andra hör när jag mest känner som att min kropp ska gå i tusen bitar. Ännu värre är det att se på honom. Det är ganska fruktansvärt att man kan känna så för en människa som jag faktiskt inte vet någonting om. Hur som helst, han skapar inga fina känslor i mig. Jag undrar hur jag kan tycka så annorlunda än alla andra i Sverige. Jag kan inte begripa att det vi skickar till eurovision, efter Loreen, är just han. 

Kanske överdriver jag lite smått. Fine. Jag ogillar helt enkelt snubben på tv. 
Finns värre saker i livet. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar