fredag 22 mars 2013

Fredagsyrsel

Dagen idag är inte en av mina bättre dagar. Jag vaknade med yrsel och tänkte att det nog skulle gå över om jag vilade lite till men när jag sedan skulle resa mig upp så vart jag så yr att jag inte ens kunde sitta upp. När jag la mig ner så kändes det som att sängen var som en attraktion på liseberg, en väldigt snurrig och fartfylld sådan, inte särkilt trevligt alls. När man blir så yr mår man dessutom väldigt illa så när jag efter många om och men kom upp ur sängen var det himla svårt att få i mig frukost. Efter frukost sov jag i fyra timmar till och nu kan jag inte vrida på huvudet utan att det känns som att vridningen går i 110 km/h. Vad det är för fel på mig? Ingen aning. Alltid ska jag iallafall åka på såndär skit som är konstig och inte går att förklara. Vila bort det liksom. Tröttsamt. 

Jag satt och tänkte förut på uttrycket "det är yrsla man vill åt". Eftersom det är fredag kan frivillig komma och hämta yrsla hos mig istället för att dricka sig till den. Här bjuds, helt gratis! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar