söndag 10 mars 2013

Söndagstankar

Jag vet inte vad som flugit i mig. Jag har pluggat hela dagen, idag söndag. Det minsann, hör inte direkt till vanligheterna. Jag förstår inte mycket av det dock men jag försöker iallafall :) 

För en liten stund sedan kom jag på att jag kommer att behöva packa alla mina grejer som jag ska ha med mig under de två månaderna jag ska ha praktik eftersom jag knappt kommer att vara i Halmstad resten av denna månaden. Det är så mycket att fixa med inför det, två månader använder man ganska mycket grejer på. Så nu fick jag ett ryck och nästan hälften av allt som ska med ligger redan i väskorna. Jisses, så mycket saker! Det jag tänker när jag håller på att plocka ner alla mina saker är att jag helst hade velat vara kvar här. Jag vill vara i min lägenhet, jag vill vara med mina vänner här och jag vill vara i Halmstad. Jag kommer sakna allt det när jag är hemma. Samtidigt som jag tror att tiden kommer att gå ofantligt fort eftersom praktiken troligtvis kommer att bli väldigt spännande, det är vår och då går tiden alltid fort samt att jag kommer att ha fullt upp som alltid när man är en familj på sex personer med flera djur. Jag önskar bara att jag visste vad jag kommer att vara i sommar, jag vill faktiskt inget hellre än att vara i Halmstad med alla vänner, det är trots allt vår sista sommar här innan vi är klara. Vilket för övrigt är helt galet. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar