torsdag 28 mars 2013

Raw life education

Idag kan man säga att jag är första dagen på min praktik. Jag är delaktig i en utbildning för de som vill bli Raw life educators, utbildningen som är genom Erica Palmcrantz Aziz. Jag ska ju som jag sagt tidigare göra min praktik hos henne och det är intressant att starta med att vara delaktig i en intensiv utbildning i fem dagar med bara rawfood och allt som det innebär. En helt ny värld för mig. Första dagen har rullat på ganska snabbt och nu känner jag mig helt slut. Dessutom gör den råa kosten sitt också. Huvudvärken som är på gång känns inte särskilt trevlig. Nu är det bara sova som gäller. Men först efter att jag skrivit klart min tenta som ska vara inne i morgon. Ingen vila, ingen ro ;) 

Vill också bara kort tillägga att jag faktiskt inte har tagit ett enda kort idag, kan ni förstå det? Kanske säger det en del om alla intryck som ska tas in och hur intensivt det har varit :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar